Inte nu igen..

Återfall.

Det var ju ganska väntat att det skulle komma, men det kunde inte komma vid en värre tid. Jag har så mycket att göra, och livet går så bra. Läkarbesök idag, och förhoppningsvis blir jag inte inlagd på sjukhuset igen. Jag hinner verkligen inte.

Spontant. Simon Cowell har engagerat sig i politiken. Tory, givetvis, men vem är överraskad? I flera år har han varit den ende riktigt konservative personen på TV.

Matteusevangeliet, 9:18. Men en kvinna som hade lidit av blödningar i tolv år kom bakifrån och rörde vid tofsen på hans mantel eftersom hon tänkte: “Får jag bara röra vid hans kläder, så blir jag hjälpt.” Jesus vände sig om och fick se henne och sade: “Var inte orolig, min dotter. Din tro har hjälpt dig.” Och från det ögonblicket var hon frisk.

Ursäkta att jag svär, men jag hade verkligen uppskattat en jävla tofs just nu. Nåväl. Jag överlever det här med.

~ by Escaping Perdition on May 5, 2010.

Leave a Reply

