Jag kanske hade fel

Jag har aldrig haft problem att erkänna att jag har fel om nya fakta kommer fram. Det är så man lär sig och blir bättre. På tal om det verkar det som om jag gick ut lite för hårt med misstankar om att det var ytterligare en kommunistisk diktaturkramare som skulle få nobelpriset. Jag har inte haft tid att fördjupa mig i ämnet, då jag precis kom hem och snart ska ut igen, men Herta Müller verkar vara en intressant författarinna. Mer om detta sen.

~ by Escaping Perdition on October 8, 2009.

Leave a Reply

